Ile trwa wysłanie zamówienia i jego dostawa?

Zamówione produkty wysyłamy najpóźniej w 24 h od opłaty zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku). Zamówienia złożone i opłacone do około godziny 12 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia. Są one realizowane za pośrednictwem firm kurierskich InPost (kurier lub paczkomat), DPD, DHL, Fedex lub do punktu ORLEN Paczka.

Czas doręczenia od wysyłki to 1-2 dni robocze (jest to jednak już zależne od przewoźnika) UWAGA: Jeśli zamawiasz w ostatniej chwili i zależy Ci na jak najszybszym nadaniu paczki – napisz proszę taką informację w komentarzu do zamówienia. Takie zamówienia możemy nadać w paczkomacie w późniejszych godzinach niż standardowy podjazd kuriera po odbiór przesyłek. Dotyczy to głównie zamówień składanych w czwartek, dla których jest duże prawdopodobieństwo, że dojdą jeszcze w piątek.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie?

Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty: Przelewy24, BLIK, płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy. Dostępna jest również płatność odroczona PayPo - kup teraz i zapłać za 30 dni.

Dane do przelewu: Właściciel konta: 4U Justyna Ostrowska Nazwa banku: PKO Bank Polski Numer konta: 71 1020 1055 0000 9602 0630 5819 IBAN: PL71102010550000960206305819

Jak założyć konto w sklepie i co daje rejestracja?

wkrótce

Produkty kupione w sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia. Produkt musi być nienaruszony, w stanie w jakim go wysłano: w firmowym opakowaniu, z metką/metkami, z akcesoriami oraz ewentualnymi otrzymanymi gratisami, prezentami. Szczegółowe informacje i zasady zwrotów znajdziesz klikając na powyższe pytanie.

Czy mogę wymienić produkt?

W przypadku chęci wymiany produktu na inny postępuj jak w przypadku zwrotu i złóż nowe zamówienie na odpowiedni/-e produkt/-ty.

W przypadku uszkodzonego produktu lub innych pytań, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 733 499 198 w godz. 8.00 – 16.00. lub mailem: [email protected] Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz klikając na powyższe pytanie.

jak mogę się skontaktować?

Popzez email: [email protected] lub telefonicznie (+48) 733 499 198 w dni robocze 9:00-16:00

NEWSLETTER

Risus viverra adipiscing at in tellus.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.