KOSZYK ZAKUPOWY
Brak produktów w koszyku
Zamówione produkty wysyłamy najpóźniej w 24 h od opłaty zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku). Zamówienia złożone i opłacone do około godziny 12 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia. Są one realizowane za pośrednictwem firm kurierskich InPost (kurier lub paczkomat), DPD, DHL, Fedex lub do punktu ORLEN Paczka.
Czas doręczenia od wysyłki to 1-2 dni robocze (jest to jednak już zależne od przewoźnika) UWAGA: Jeśli zamawiasz w ostatniej chwili i zależy Ci na jak najszybszym nadaniu paczki – napisz proszę taką informację w komentarzu do zamówienia. Takie zamówienia możemy nadać w paczkomacie w późniejszych godzinach niż standardowy podjazd kuriera po odbiór przesyłek. Dotyczy to głównie zamówień składanych w czwartek, dla których jest duże prawdopodobieństwo, że dojdą jeszcze w piątek.
Zamówienia składane w przedziale czasowym: czwartek po godzinie 12:00 a piątkiem do godziny 14:00 z dostawą do paczkomatu InPost dotrą do Was do soboty. Dostawa ta będzie wynosiła jak standardowa przesyłka paczkomatowa, aby jednak była uruchomiona prosimy o wybór paczkomatu i dopisek PILNE w uwagach do zamówienia.
Kupujący może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Produkty: Przelewy24, BLIK, płatność przelewem zwykłym lub internetowym na konto bankowe Sprzedawcy. Dostępna jest również płatność odroczona PayPo - kup teraz i zapłać za 30 dni.
Dane do przelewu: Właściciel konta: Pixel & Dot Sebastian Ostrowski Nazwa banku: mBank Numer konta: 60 1140 2004 0000 3302 8546 3055 IBAN: PL60114020040000330285463055
wkrótce
Produkty kupione w sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia. Produkt musi być nienaruszony, w stanie w jakim go wysłano: w firmowym opakowaniu, z metką/metkami, z akcesoriami oraz ewentualnymi otrzymanymi gratisami, prezentami. Szczegółowe informacje i zasady zwrotów znajdziesz klikając na powyższe pytanie.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny postępuj jak w przypadku zwrotu i złóż nowe zamówienie na odpowiedni/-e produkt/-ty.
W przypadku uszkodzonego produktu lub innych pytań, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 733 499 198 w godz. 8.00 – 16.00. lub mailem: [email protected] Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz klikając na powyższe pytanie - zostaniesz przekierowana/-y do informacji o zwrotach i reklamacjach.
Popzez email: [email protected] lub telefonicznie (+48) 733 499 198 w dni robocze 9:00-16:00
Risus viverra adipiscing at in tellus.
Błąd: Brak formularza kontaktowego.