KOSZYK ZAKUPOWY
Brak produktów w koszyku
Produkty kupione w sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty odbioru zamówienia. Produkt musi być nienaruszony, w stanie w jakim go wysłano: w firmowym opakowaniu, z metką/metkami, z akcesoriami oraz ewentualnymi otrzymanymi gratisami, prezentami.
1. Przygotuj produkt do zwrotu:
• Zapakuj go dokładnie, aby nie uszkodził się w transporcie, najlepiej w oryginalny karton lub kopertę bąbelkową (lub w inny bezpieczny sposób)
• Wypełnij formularz zwrotu (do pobrania powyżej), podaj nr konta, na który ma być dokonany zwrot należności (przy płatności przelewem bankowym)
2. Wyślij przesyłkę na następujący adres:
4U Justyna Ostrowska
ul. Parkietowa 32a
05-850 Ożarów Mazowiecki,
Uwaga : koszty odesłania produktów do 4U Justyna Ostrowska ponosi Klient.
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem ani do paczkomatu. Zwrotu należy dokonać w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, za pomocą kuriera lub poczty.
Przy odsyłaniu produktów zalecamy metody wysyłki pozwalające na śledzenie przesyłki (przy wybraniu np. przesyłki listowej nierejstrowanej nie możemy zagwarantować, że otrzymamy paczkę zwrotną, a w kwestii jej odnalezienia pozostanie złożenie reklamacji przez Klienta do przewoźnika).
Po otrzymaniu Twojej przesyłki przez 4U Justyna Ostrowska produkt jest sprawdzony. Jeśli odpowiada warunkom zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty.
1.Zamawiający ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności Dostawcy.
2. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej Zamawiający winien wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. – Prawo przewozowe (Tekst jednolity: Dz.U.2012.1173) dla zachowania odpowiedzialności Dostawcy, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez Dostawcę stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
3. Wszystkie produkty będące w ofercie sklepu malutkove.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń eksploatacyjnych związanych z codziennym użytkowaniem produktu, takich jak zaciągnięcia, zmechacenia, zadrapania, zarysowania, lub wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
4. Sprzedający zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku, gdy dany produkt był wykorzystywany zgodnie z zaleceniami producenta i posiadał wadę techniczną.
5. Sprzedający ponosi względem Klienta będącego konsumentem odpowiedzialność za niezgodność sprzedanych produktów z umową sprzedaży, na zasadach opisanych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. oraz w pozostałych, odrębnych przepisach.
6. Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną, na adres podany w potwierdzeniu zamówienia wysłanego drogą elektroniczną. Aby reklamacja była uznana za skuteczną, musi ona zawierać dane Klienta, jego adres do korespondencji, przyczynę reklamacji, wskazanie wady, datę jej wykrycia, dowód zakupu oraz produkt objęty reklamacją po uprzednim powiadomieniu Sprzedającego. Koszty wysyłki towaru pozostają po stronie Klienta.
7. Sprzedający rozpatrzy reklamację i poinformuje Klienta o tym fakcie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, o ile będzie ona spełniać warunki wskazane w pkt 6.6. powyżej.
8. Sprzedający może odmówić przyjęcia reklamacji, jeśli towar zostanie odesłany bez uprzedniego powiadomienia i bez spełnienia warunków opisanych w punkcie 6.6. Jeżeli reklamacja nie będzie kompletna, Sprzedający wezwie Klienta do uzupełnienia reklamacji, zaś termin 14 dni liczony będzie od dnia uzupełnienia reklamacji.
9. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedający odeśle na swój koszt Klientowi pełnowartościowy produkt (nowy lub naprawiony w sposób zapewniający brak wad), lub też zwróci Klientowi cenę produktu objętego reklamacją.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny postępuj jak w przypadku zwrotu i złóż nowe zamówienie na odpowiedni/-e produkt/-ty.
W przypadku uszkodzonego produktu lub innych pytań, prosimy o kontakt pod numerem (+48) 733 499 198 w godz. 8.00 – 16.00. lub mailem: [email protected]
Zamówienia możesz składać przez sklep internetowy www.slubnewibracje.pl, mailem pod adresem [email protected] lub telefonicznie (+48) 733 499 198 (w godz. 8.00 – 16.00)